Office 365
Få adgang til alle Microsoft 365 produkterne
En komplet it-løsning
Med Microsoft Office 365 får din virksomhed en komplet løsning, der kombinerer fleksibilitet og produktivitet. OneDrive giver hver bruger 1 TB lagerplads i skyen, hvor alle filer kan opbevares sikkert og deles med kollegaer og samarbejdspartnere.
Din professionelle e-mailkonto sikrer, at alle dine mails, kalenderaftaler og kontakter altid er opdaterede i realtid via Exchange ActiveSync (EAS). Dette betyder, at du kan arbejde effektivt på tværs af enheder, uden at miste overblikket.
Løsningen giver desuden IT-ansvarlige mulighed for nem administration. Med få klik kan regler, standarder og beskyttelsesforanstaltninger implementeres på tværs af hele organisationen.
Med Office 365 fra EsayPOS får din virksomhed en moderne, skalerbar og problemfri løsning, der understøtter samarbejde og effektivitet i en travl og digital hverdag.
Microsoft 365 Business
Basic
41,90 kr. bruger/måned
(årsabonnement – automatisk fornyelse)
Prisen inkluderer ikke moms.
- Chat, foretag opkald og hold møder med Microsoft Teams
- Brugerdefineret virksomhedsmail ([email protected])
- Web- og mobilversioner af Office-apps
- 1 TB skylager
- Mail i virksomhedsklasse
- Standardsikkerhed
- Telefon- og websupport når som helst
Applikationer som følger med:
- Word (Web- og mobilversion)
- Excel (Web- og mobilversion)
- PowerPoint (Web- og mobilversion)
- Outlook (Web- og mobilversion)
- Teams
- Exchange
- OneDrive
- SharePoint
Microsoft 365 Business
Apps
73,- kr. bruger/måned
(årsabonnement – automatisk fornyelse)
Prisen inkluderer ikke moms.
- Skrivebordsversioner af Office-apps med Premium-funktioner
- Chat, foretag opkald og hold møder med Microsoft Teams
- 1 TB skylager
- Standardsikkerhed
- Telefon- og websupport når som helst
Applikationer som følger med:
- Word (Skrivebordsversion)
- Excel (Skrivebordsversion)
- PowerPoint (Skrivebordsversion)
- Outlook (Skrivebordsversion)
- OneDrive
- Access (Kun til PC)
- Publisher (kun til PC)
Microsoft 365 Business
Standard
87,30 kr. bruger/måned
(årsabonnement – automatisk fornyelse)
Prisen inkluderer ikke moms.
Alt i Business Basic, plus:
- Skrivebordsversioner af Office-apps med Premium-funktioner
- Afhold nemt webinarer
- Værktøjer til deltagerregistrering og rapportering
- Administrer kundeaftaler
Applikationer som følger med:
- Word (Skrivebordsversion)
- Excel (Skrivebordsversion)
- PowerPoint (Skrivebordsversion)
- Outlook (Skrivebordsversion)
- Teams
- OneDrive
- SharePoint
- Exchhange
- Clipchamp
- Microsoft Loop
- Access (Kun til PC)
- Publisher (Kun til PC)
Copilot til Microsoft 365 er tilgængeligt som tilføjelsesprogram.
Et kassesystem til dig og din forretning.
Som forretningsdrivende er der nok at se til – EasyPOS systemet er din hjælpende hånd. Opret og vedligehold varer automatisk, automatisér bogføringen, og integrer med andre populære systemer, så du kan fokusere på dine kunder.