Find guides og løsninger til de mest hyppige problemer i vores hjælpecenter.
Download Teamviwer her, så vores support bedre kan hjælpe dig.
Skal du bruge vores API? Klik her og kontakt os for at høre mere.
Klik på burgermenuen (de tre streger i venstre hjørne af kassen). Vælg menupunktet “Varekanpper” Når du er inde på indstillinger
Sådan foretager laver du en kasseoptælling eller en dagsafslutning i EasyPOS: Klik først på burgermenuen i venstre hjørne af kassebilledet.
Udlæsning fra EasyPOS Salg forudsætter, at finansopsætning i kontoret er opsat korrekt. Det kan indstilles under: Stamoplysninger > Stamdata >
De almindelige åbningstider gælder både for skriftlig og telefonisk support. Herunder også henvendelser til salg og bogholderi.
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag
8:30 – 16:30
8:30 – 16:30
8:30 – 16:30
8:30 – 16:30
8:30 – 16:00
Lukket
Lukket
Udvidet support er kun til forretnings kritiske problemer; kassenedbrud, fejl med Betalingsterminal og lignende.
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag
16.30 – 19:00
16.30 – 19:00
16.30 – 19:00
16.30 – 19:00
16.00 – 19:00
09.30 – 14:00
09.30 – 14:00
EasyPOS support er lukket følgende dage:
Nytårsdag, skærtorsdag, langfredag, påskedag, 2. påskedag, kristi himmelfartdag, grundlovsdag, pinsedag, 2. pinsedag, juleaftensdag, 1. juledag og 2. juledag, 31. december.
Som forretningsdrivende er der nok at se til – EasyPOS systemet er din hjælpende hånd. Opret og vedligehold varer automatisk, automatisér bogføringen, og integrer med andre populære systemer, så du kan fokusere på dine kunder.
Mandag-Torsdag: 8:30 – 16:30
Fredag: 8:30 – 16:00
EasyPOS A/S
Samuel Morses Vej 3
8200 Aarhus N
CVR nr: 21 04 71 98
*Ved udfyldning af formularen giver du samtykke til, at vi må kontakte dig samt sende markedsføring og tips og tricks inden for detailhandel.