EasyPOS A/S søger kundeservice medarbejder til bruger-support og softwareintegration af Point of Sale løsninger
Som kundeservice medarbejder vil du efter en grundig oplæring til superbruger i vores software blive en del
af den daglige support til vores kunder. Du vil ligeledes blive involveret i mindre salgsopgaver, planlægning,
datakonvertering og installation af nye kunder samt i kundespecifikke integrationsprojekter.
Vores medarbejdere er vores vigtigste ressource, og du bliver en del af et professionelt team, hvis vigtigste
målsætning er at levere høj kvalitet i alt, hvad der laves. Det stiller store krav – hver dag. Du har et team af
gode og meget kompetente kolleger omkring dig, men du skal være parat til selvstændigt at tage det fulde
ansvar for dine opgaver.
EasyPOS A/S har siden 1982 været leverandør af løsninger til detailbranchen i Danmark. EasyPOS er en af
landets mest erfarne indenfor IT baserede kasseterminalløsninger. Gennem et tæt udviklingssamarbejde
med kunderne fremstår EasyPOS ’s løsninger i dag som de mest brugervenlige og gennemtestede løsninger
på markedet. EasyPOS ‘s fokus er 100% på at tilbyde muligheder, der gennem intelligente IT-løsninger er
med til at optimere butikkens succes.
Kvalifikationer:
Du har talent for og interesse i IT. Det er ingen hindring, du ikke har en uddannelse inden for IT, men et krav
at du har interesse og lyst til at sætte sig ind i kundernes IT-problemer samt har basisviden omkring
Microsoft Windows og brugen af en pc-er.
Som del af et team er det vigtigt, at du både kan arbejde selvstændigt og fungere som teamplayer, samt at
du har lyst og evne til at kommunikere både med kunder uden IT-baggrund såvel som samarbejdspartnere
med IT-baggrund.
Vi forventer at du:
· Tager ejerskab for opgaverne og evner selvstændigt at drive tingene i mål.
· Selvstændigt kan prioritere din tid.
· Har fokus på deadlines og leverancer – du svigter aldrig.
· Har gode kommunikationsevner med stor indsigt i og forståelse for kunderne ønsker.
· Taler og skriver ubesværet på dansk og engelsk.
· Arbejder struktureret og er ansvarsbevidst samt sætter en ære i, at det, du leverer, er udført
professionelt.
Vi forestiller os, at du har et højt kendskab/erfaring med følgende:
· Windows OS (Win10/11)
· Netværk generelt
· Installation af printere/Netværksprintere
· MS Office, specielt Excel
· Telefonsupport
Udover dette er det en fordel at du har kendskab til en eller flere af følgende:
· Har arbejdet i detail butik
· Test af software
· Kendskab til salg
· Bogholderi/Regnskab
· Databaser generelt/Specielt Firebird SQL
· Undervisning/instruktion
Opgaver:
· Være en del af vores kundeservice team med telefonisk kunde kontakt og support online mv.
· Være med til at forestå planlægningen af installation af nye kunder, herunder datakonvertering,
systemtilpasning, installation samt undervisning af brugere.
· Kontrol og af testning af nyudviklinger
· Salg af forbrugsartikler mv. til eksisterende kunder
Du bliver del af en succes, der vokser stærkt og har spændende projekter og kunder. Derudover har vi det
sjovt og sætter pris på et stærkt kollegialt fællesskab og et højt vidensniveau.
Ansøgning:
Du bedes sende en ansøgning, hvor du også bedes vedhæfte CV og kopi af relevante bilag [email protected]
hurtigst muligt. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.easypos.dk.
Tiltrædelse
Straks
Arbejdssted:
Samuel Morses Vej 3, Skejby, 8200 Aarhus N
Henvendelse til
Daglige leder Christian Winther
[email protected]
71 99 50 54